środa, 23 stycznia 2013

Przyjaźń damsko-męska !

Czy istnieje przyjaźń damsko-męska ?

Wiele osób zadaje sobie to pytanie. Jest wiele sytuacji po których można stwierdzić, że TAK lub NIE.
Moim zdaniem istnieje, choć do pewnego czasu.
Dziewczyna i chłopak mogą się ze sobą na prawdę przyjaźnić, powierzać sobie sekrety, spędzać ze sobą bardzo dużo czasu, ale w końcu jest się tak blisko z drugą osobą, jest tyle rzeczy, które ich łączą, że w końcu odczuwa się coś więcej niż przyjaźń - ZAUROCZENIE, oraz pragnienie bycia jeszcze bliżej tej osoby.
Zresztą już czasami same czyny świadczą o czymś większym.
Czy tak nie jest ?



Lecz ważna kwestia to również różnica wieku,  gdy przyjaźni się dziewczyna w wieku 14 lat z chłopakiem, który ma np. 23, czy coś zajdzie między nimi ? Myślę, że nie, ale kto wie.

Pozwolę odbiec sobie trochę od tematu.
Istnieją także tak zwane "przyjaźnie internetowe", choć według mnie trudno to nazwać PRZYJAŹNIĄ.
Nie znamy do końca drugiej osoby, nie widzimy jej na żywo. Skąd wiemy jaka jest na prawdę, czy nie zgrywa przed nami kogoś innego kim na prawdę nie jest? Czy na tym polega przyjaźń ? NIE !!

Można sobie zadać też takie pytanie; Czy idzie się przyjaźnić z chłopakiem ?
Większość chłopaków, może nawet nie myśli o przyjaźni. Większość interesują pewnie związki.
Lecz myślę, że można.

Tak więc podsumowując.
Przyjaźń damsko-męska według mnie istnieje, ale tak jak na pisałam do pewnego czasu.
Choć nie da się stwierdzić stałej odpowiedzi.

Post na życzenie blogerki : Aleksandra B.
Polecam wam jej bloga  http://livemylife03.blogspot.com/
Dzięki za pomysł !

Napiszcie do mnie na jaki temat chcecie posta ♥



Elvi  ♥

14 komentarzy:

  1. Według mnie istnieje przyjaźń damsko-męska bo sama taką mam. A na zapytaj powiedziałaś że jak napiszę o czym chcę post to polecisz mojego bloga. Ok , to hmm.. no może napiszesz post o modzie na wiosnę bo już niedługo wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) Spróbuję napisać i dziękuję za pomysł.
      Tylko podaj mi link do twojego bloga. ♥

      Usuń
  2. w ogóle bardzo fajny blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że dopiero zaczynasz :) to tak jak ja, jestem z tego bloga http://siedemmiliardow.blogspot.com/ i dziękuję za komentarz i oczywiście życzę powodzenia w dalszym pisaniu :)
    chciałam się tylko spytać z ciekawości ile masz lat ?
    PS moim zdaniem PRAWDZIWA przyjaźń damsko męska nie istnieje,o czym już parę razy sama się przekonałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wierzyłam, bo sama przyjaźniłam się z chłopakiem z mojej klasy, ale niestety po pewnym czasie się w nim zakochałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie o tym mówię :)Po pewnym czasie druga osoba jest nam tak bliska, że staje się dla nas kimś więcej niż tylko PRZYJACIELEM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaźnie damsko-męskie... Temat rzeka, szkoda że tak mało o tym napisałaś. Ja osobiście uważam, że przyjaźnie damsko męskie istnieją nawet na stałe.

    kawaii-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka zostałaś nominowana przeze mniw do Liebster Blog Awards

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam, że można mieć przyjaciela, który jest z nami na całe życie. Choć oczywiście zdarzają się takie sytuacje, gdzie przyjaciel jest jednocześnie chłopakiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchaj, polecam Twojego bloga. Wejdź, liczę na rewanż.
    yoconociamiverdaderoamor.blogspot.com/
    SERDECZNIE ZAPRASZAM!
    Blog poświęcony prawdziwej miłości, zaczęłam pisać go od nowa. Ponieważ źle coś opisałam.
    Liczę na komentarze, obserwacje. Podawajcie swoje linki, lub piszcie w komentarzach, to będę was reklamować na innych stronach i moim blogu również, dodam specjalnie dla was. Uważam, iż się opłaca.
    Ta miłość na prawdę się wydarzyła i trwa dalej. Komentujcie, oceniajcie ankietę i reakcje. Polecajcie, zapraszajcie. Wpisujcie się <3
    Dajcie znać <3 - jeżeli mam Ciebie dodać do bloga do polecanych musisz na blogu to również napisać.

    OdpowiedzUsuń